İçerik Oluşturmanın Püf Noktaları
İçerik oluşturman sanıldığı kadar zor bir iş değildir. Tamamıyla hayal gücüne bağlı bir iştir. Aslında hayal gücü, istediğiniz konuyla birleşince önünüze gerçek bir olgu çıkmaktadır. İçerik üretimi, konu - hayal gücü - cümle analiziyle gerçekleşir. Tabi ki bu dediğimiz argümanlar için yani makalaler için böyledir. Cümle yerine fotoğraf veya video koyduğunuzda hedeflemiş olduğunuz içeriğin çeşidi hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.
İçeriklerin hedefle birlikte önce size fikir vermesi gerekir. Okuduğunuzda içeriğin anlamlı ve karmaşık olmamasına özen göstermeniz gerekir. Okuması zor, anlam karmaşıklığıyla dolu içeriklerin tercih edilebilirliği azdır. Çünkü insanlar özellikle yazılarda kafalarını fazla yormak istemez. Video ve fotoğrafta durum biraz farklıdır. Bu iki çeşit içeriği hazırlarken görselliğin ön planda tutulduğu, yazılarla desteklendiği ürünler ortaya koymak gerekir.
Makalelerin tercih edilebilirliğini arttırmak için özellikle sitenizin web tasarımını elden geçirmeniz gerekebilir. Web tasarımında yeniliklere giderek, güncellemeler yapabilirsiniz. İçeriğin ilk anda göze batmasına, hemen dikkat çekmesine önem vermeniz gerekir. Yazıların anahtar kelimelerini farklı fontlarla görünür hale getirmeniz de ziyaretçi açısından aradığını kolayca bulması adına sevindirici olabilir. Ayrıca arama motorları da sitede hedeflenen içeriğin hangi amaca hizmet ettiğini bu fontlar sayesinde kavrayabilir.
Tüm bu çalışmalar içerik geliştirmede, sitenin daha kaliteli yerlerde yer almasına ve ziyaretçi çekmesine yarayan artı faktörlerdir. İçerik üretirken kesinlikle içeriğinizin özgün olmasına, size özel olmasına ve kopya bilgiler içermemesine özen gösterin.